Gaming News

Cyberpunk 2077 – Plik z zapisem może zostać uszkodzony gdy przekroczy wagę 8 MB

Mimo iż CD Projekt RED w pocie czoła stara się załatać Cyberpunka 2077 wychodzącymi co rusz łatkami, w produkcji wciąż znajdywane są większe lub mniejsze błędy, mogące skutecznie uprzykrzyć rozgrywkę. Gracze odkryli właśnie poważny problem z plikami zapisu, które jak się okazuje, nie mogą przekroczyć 8 MB wagi. 

 

Głośno zrobiło się wokół odkrytego właśnie błędu w Cyberpunku 2077, który jest w stanie całkowicie uszkodzić save’a gracza, uniemożliwiając jego wczytanie. Staje się tak gdy plik zawierający zapis naszego postępu zacznie ważyć więcej niż 8 MB, na co ogromny wpływ ma mieć ilość przechowywanych przez nas w danej chwili przedmiotów. Istnienie problemu zostało potwierdzone w centrum pomocy GOG.com, gdzie pojawiła się następująca jego solucja:



„Po przekroczeniu 8 MB wagi plik zostaje uszkodzony i nie można go odzyskać. Użyj starszego pliku zapisu, aby kontynuować grę i staraj się zachować mniejszą ilość przedmiotów i materiałów do wytwarzania. Jeśli użyłeś błędu powielania przedmiotów, załaduj save, na który nie ma on wpływu. Limit rozmiaru pliku zapisu może zostać zwiększony w jednej z przyszłych aktualizacji, jednak uszkodzone pliki, takie już pozostaną.”

Wygląda więc na to, że jeśli chcecie uniknąć problemu, musicie regularnie dbać o to by nie chomikować zbyt dużych ilości przedmiotów. Najlepiej jest co jakiś czas sprzedawać nadmiar loot’u w rozsianych po całym Night City skrytkach, co przy okazji zapewnia niemały zarobek.



źródło: PPE

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: