ESPORT Gaming News

League of Legends – Gracz odkrył bug Cloud Drake’a, który istniał w grze od ponad roku

Pod koniec lipca zeszłego roku, społeczność League of Legends obiegło interesujące odkrycie YouTubera o pseudonimie Vandiril, który dowiódł, iż miniony po czerwonej stronie, przez cały ten czas, dysponowały gorszymi statystykami od niebieskich. Ten sam gracz wpadł właśnie na trop kolejnego buga w grze Riotu, tym razem związanego ze Smokami Żywiołów. 

Zeszłoroczny okres przedsezonowy wprowadził do moby od Riot Games spore zmiany w aspekcie smoków. Dzielą się one obecnie na cztery żywioły, zapewniające odmienne premie do różnych statystyk oraz stały się tak naprawdę najważniejszym neutralnym obozem, wokół którego toczy się znaczna część rozgrywki. Zabicie smoka przez daną drużynę daje jej członkom unikalne bonusy, jednak wygląda na to, że z jednym małym wyjątkiem. Ten sam YouTuber, Vandiril, który jakiś czas temu odkrył różnice w statystykach minionów, znalazł teraz kolejnego buga – tym razem dotyczącego Powietrznego Smoka. Błąd egzystuje w League of Legends od ponad roku i sprawia, iż niektóre postacie mogą nie otrzymać należytej premii do statystyk(w tym przypadku skrócenia czasu odnowienia R). Chodzi tu konkretnie o postacie, których umiejętność specjalna, pozostaje aktywna przez jakiś czas po użyciu lub po krótkiej chwili może zostać użyta ponownie(np. Shaco, Annie, Draven, Riven, Zed i wiele więcej…). W skrócie – jeśli ultimate waszej postaci był włączony w momencie zabicia Powietrznego Smoka – istnieje szansa, że nie otrzymacie należytej premii do czasu jego odnowienia. 

Podobnie jak w przypadku różnicy w statystykach minionów, jest to błąd, który na pierwszy rzut oka wydaje się nie mieć aż tak dużego znaczenia, jednak w przypadku poszczególnych postaci może być wyraźnie odczuwalny. Istnieje wiele bohaterów, którzy na ogół mają włączone ultimate’y podczas zabijania smoka (np. wcześniej wspomniany Shaco), a sam brak premii w postaci skrócenia czasu odnowienia R – może być wyjątkowo bolesny dla championów z naturalnie długim cooldown’em swojej Superumiejętności. Odkryty przez Vandirila bug wydaje się więc być sporym niedopatrzeniem Riotu, które mogło wpłynąć na niejedną grę na profesjonalnym szczeblu. Firma wciąż nie zabrała głosu w sprawie, jednak możemy się spodziewać, iż problem zostanie zażegnany wraz z następną aktualizacją. 

źródło: GRY-OnLine.pl

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: